Sunday 26 April 2009

Δέκα εικόνες για την Ιθάκη 2009 - 8ος διαγωνισμός αφίσας

Εγώ. Εγώ, μπροστά από τον καθρέφτη. Πώς βλέπω τον εαυτό μου; Ποιό θα μπορούσε να είναι το «πορτραίτο» του εαυτού μου; Ποιός είμαι; Ποιά εικόνα περιγράφει καλύτερα την προσωπική, κοινωνική ή πολιτική μου ταυτότητα, την καθημερινότητα, τις συνήθειές μου ή τις διαδρομές μου;

«Εγώ» είναι το θέμα του φετινού διαγωνισμού Δέκα Εικόνες για την Ιθάκη και όλα τα παραπάνω αποτελούν μερικές από τις αμέτρητες πλευρές από τις οποίες μπορούν οι συμμετέχοντες να προσεγγίσουν το θέμα αυτό.

Τα έργα που θα ξεχωρίζουν φέτος θα βραβευτούν με 1000€ το πρώτο βραβείο, 600€ το δεύτερο και 500€ το τρίτο. Επιπλέον, οι 10 καλύτερες συμμετοχές τυπώνονται σε πανό διαστάσεων 200 x 60cm και παρουσιάζονται στην παραλία της Ιθάκης για ολόκληρο το καλοκαίρι, ενώ οι δημιουργοί τους φιλοξενούνται στο νησί το σαββατοκύριακο των εγκαινίων αυτής της ανοικτής έκθεσης (Ιούλιος 2009). Τα 100 καλύτερα έργα θα εκτεθούν στην Ιθάκη και την Αθήνα.

Στο διαγωνισμό μπορεί να συμμετάσχει κάποιος με ένα ή δύο έργα. Η τεχνική που θα χρησιμοποιηθεί είναι ελεύθερη (γραφιστική σύνθεση, ζωγραφική, illustration, φωτογραφία, κολάζ, κόμικ κλπ.).

Οι διαγωνιζόμενοι μπορούν να αποστείλουν τα έργα τους μέσω της ιστοσελίδας www.tenimages.org
Tα διαγωνιζόμενα έργα θα πρέπει να έχουν διάσταση 40cm ύψος x 12cm πλάτος και να αποσταλούν σε ηλεκτρονικό αρχείο jpeg, ανάλυση 360 dpi (μέγιστο μέγεθος αρχείου 10MB).

Περισσότερες πληροφορίες:
Ithaca@thedesignshop.gr, 210 3223410
www.tenimages.org

No comments: